Klacht Coolblue.nl: Slechte afhandeling 2e kans product

# 197384
PPlaats

Gisteren een Mio Navigatie Spirit 7500 Lm bestelt bij CoolBleu omdat het snel in huis zou zijn plus je kunt kiezen voor een 2e kans product. Dit scheelde 15 euro omdat er een klein krasje op zou zitten. Geen probleem voor mij omdat de garantie etc hetzelfde zou zijn als een nieuw product. Bij het uitpakken van de Mio is niet alleen een kras aanwezig maar ook de sierlijst rond het scherm zit niet goed. De mio start ook niet op en blijft hangen in de opstartmodus. Gebeld met Coolbleu voor een oplossing. Nadat ik 10 min in de wacht heb gestaan komt mevrouw terug aan de lijn en verteld mij dat het niet aan de 2e kans product ligt maar ze hem wel om kan ruilen voor een andere 2e kans product MET bijbetaling. Nu heb ik daar geen vertrouwen meer in, ook niet in Coolbleu daar ze zich er snel vanaf willen maken door geld terug te geven en daarmee over.

Dat ze het product omruilen tegen een goed en evt nieuw product zonder bijbetaling.
Retour sturen, wachten en gokken op nu wel een goed apparaat ergens volgende week vind ik geen goede service. Coolbleu had het apparaat goed moeten testen voor versturen naar een klant.

Coolblue.nl
    Beste heer Plaats,

Wat vervelend om te vernemen dat het Tweedekans artikel blijkbaar erger beschadigd was dan bij ons bekend. Wij snappen dan ook dat u niet akkoord gaat met dit product.

Wel is het zo dat een Tweedekans product echt een ander product dan een nieuw exemplaar is. Elk Tweedekans artikel wordt afzonderlijk beoordeeld en getaxeerd. Dit betekent ook dat een het niet zomaar omgeruild kan worden tegen een nieuw exemplaar.

Het is uiteraard mogelijk om voor een nieuw exemplaar te gaan, maar dan zit er inderdaad een bijbetaling bij, daar een nieuwe variant simpelweg duurder is dan een Tweedekans artikel.

Inmiddels zien we staan dat u een retourprocedure heeft laten aanmaken en dat u hiervoor u betaling terugkrijgt. Meer dan dit kunnen wij helaas niet voor u doen.

Met vriendelijk groet,
    Coolblue

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?