Opgelost door Coolblue.nl: Slechte afhandeling en communicatie van klacht

angry Opgelost
Teleurgesteld in coolbleu

Zondag 14 Augustus een nieuwe gimbal besteld en betaald! Wordt maandag 15 augustus geleverd, maak de omdoos enthousiast open, zat wel het productdoosje er in met stickertje tweede keus in , maar het product zelf niet aanwezig!
Gelijk gebeld, verhaal gedaan en kon de doos terug sturen! (7329461) deze is door de post met een dag vertraging dinsdag op woensdag afgeleverd bij coolbleu, in da app, kon ik geen info terug vinden , weer gebeld (30 min in de wacht) medewerker kon niet veel vertellen maar de case was aan gemaakt. Donderdag weer gebeld, geen info via de app, kon me niet erg van dienst zijn, maar kon me afkopen met €10 , ik wil geen tientje, maar me product van €150 !
Vrijdag weer gebeld, slechte communicatie van uit de backoffice! , maandag is het geregeld!
Zondag een mailtje gehad van uit de backoffice van Quincy of ik fotos van de doos had, nee dus, terug gemaild de omdoos was onbeschadigd , tweede keus product doos er in zonder product zelf, maandag geen response Wederom gebeld, de backoffice is er mee bezig u hoort van ons !
Vandaag dinsdag 23 augustus wederom gebeld, en de mede werkster vertelde dat gisteren de case was aan gemaakt, week eerder ook al dus !
Ben netjes gebleven nadat ze vertelde dat het minimaal vier dagen zal duren !
Toen heb ik maar gezegd, ik annuleer de order stort me geld maar terug ! Dat gaat ook weer 5 werkdagen duren !
Wel jammer dat ze zo met de klanten omgaan, vorige orders zijn goed gegaan, maar ik durf de vervolg orders niet te plaatsen, maak wel een account aan bij apple en bestel daar de meerdere MacBook’s voor de zaak wel .
Zwaar teleurgesteld in de afhandeling van de klachten heb het idee dat ze een intern probleem bij de klant neerlegen
Wel voorde goede order, de medewerkers waren netjes en correct , die kunnen helaas niks doen aan dit wanbeleid van wat klantenservice genoemd wordt !

Zo spoedig mogelijk mijn geld terug storten
Eerste instantie wilden ze een shop tegoed geven van €124 , ging ik niet mee akkoord Na melding dat ik een dossier aan het aanleggen was en dat ik het eventueel bij een jurist er na zal laten kijken, konden ze wel de dag erop het totale bedrag terug storten. Vrees dat er veel mensen er dus wel mee akkoord gaan en hun zelf te kort doen

Coolblue.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?