Klacht Coolblue.nl: Slechte afhandeling reparatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 23949
Gebruiker
J. Engelage
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In oktober een laptop gekocht met een bijbehorende verzekering (windows 7).
Midden januari is mijn laptop komen te vallen waardoor er een barst in het scherm kwam.Ik heb gebeld naar het bedrijf en ik moest mijn laptop opsturen (24-01-12).
Op 28 januari bevestiging van ontvangst gehad en alles zou worden geregeld.
Begin maart de laptop weer binnen gekregen.
Bij openen van de doos zag ik een windows 8 doos met op de doos touchscreen scherm (het opvolgende model van mijn laptop).
Bij openen van de doos mijn laptop open geklapt, hier zat een windows 8 behuizing omheen met een windows 8 toetsenbord, maar mijn eigen systeem van binnen.
Na beter kijken zaten er allemaal krassen op de behuizing met onderop een deuk, en net onder het scherm een putje.
Hier heb ik over achteraan gebeld en ik moest hem weer opsturen in originele verpakking. 6 maart 2013 bevestiging van ontvangst, ze zouden hun best doen om het in 2 weken te regelen, nu 2.5 week later nog steeds nog gehoord!

De oplossing

een zo snel mogelijke oplossing met een nieuw product (zonder krassen en deuken).
bijvoorbeeld de opvolgende versie. met windows 8 / touchscreen

1 reactie

  1. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte,Onze excuses voor het feit dat we niet hebben opgemerkt dat de overige schade aan uw laptop niet door uw toedoen is ontstaan, en iets meer tijd nodig hebben gehad om dit uit te zoeken voor u.Uw laptop is zojuist door ons omgeruild voor een opvolgend model. Ik hoop dat u dit een goede oplossing vindt en wens u alvast heel erg veel plezier met de nieuwe laptop!met vriendelijke groet,
    Coolblue

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Engelage
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen