Opgelost door Coolblue.nl: Slechte communicatie

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 309818
Gebruiker
Blender123
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Blender circa 6 maanden geleden gekocht. Medio mei is de blenderkan gaan lekken. 3 weken later is het nog steeds niet opgelost. Na 2 weken heb ik meerdere malen de voortgang gevraagd en telkens een ander antwoord gekregen.

Heel spijtig dat het zo is opgepakt. Ik was ooit erg te spreken over Coolblue. Het schort aan duidelijke communicatie.

De oplossing

Al bereikt. Ik wilde gal spuwen. Bijzonder onprofessioneel.

1 reactie

  1. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Awad,
    Bedankt voor je review. Natuurlijk enorm balen dat in een korte tijd je blender stuk gaat. Volgens onze gegevens is dit 28 juni naar tevredenheid voor je opgelost.
    Met vriendelijke groet,
    Coolblue

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Blender123
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?