Klacht Coolblue.nl: Slechte klantenservice en afspraken niet nagekomen

vanDongen14

Bar slechte service bij dit bedrijf, ga hier nooit meer iets bestellen! Wij wachten nu al bijna 2 weken op een wasmachine die geleverd zou worden. Ondertussen zijn we 5 (!) afspraken en uren bellen verder en zitten we nog steeds met bergen was van vier mensen die totaal niet verder geholpen worden door jullie bedrijf. Er zou zogenaamd iemand vanochtend langs zijn gekomen voor de wasmachine, maar dit kregen we achteraf pas te horen. Ook was iedereen gewoon thuis en is er geen 1 keer aangebeld. Kortom, verhalen die niet kloppen en afspraken die niet worden nagekomen. Hopelijk kan Coolblue dit zsm, vandaag nog, oppakken, want dit is wel bar slechte service van een bedrijf zo groot als Coolblue, en een beetje jammer dat we nu compleet in de steek gelaten worden..

Door de wasmachine vandaag nog te leveren, zoals afgesproken

Coolblue.nl
    Beste meneer/mevrouw van Dongen,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klachtenkompas.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen os best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat het een en ander niet helemaal lekker verloopt. Wij hebben alle gegevens erbij gepakt. Je hebt gelijk, dit verdient geen schoonheidsprijs. Gelukkig is de machine ondertussen geleverd en wensen wij je er veel gemak van.

Het spijt ons dat het zo verlopen is.

Coolblue

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?