Klacht Coolblue.nl: Slechte levering

C. Willemse

Ik heb zaterdag een duur beeldscherm gekocht die maandag geleverd zou worden. Op de site kun je een dag aanklikken. Opeens krijg je een emailbericht dat de levering vertraagd is. In de recensies hieronder zie ik dat ik niet de enige ben die dit overkomt. Heel slecht van dit bedrijf, als je een leverdag kan kiezen, dan moet je je als bedrijf hier ook aan houden. Zowieso bij alle producten, maar al helemaal bij duurdere producten. Nu ik full time werk, wordt het bij mijn buren afgeleverd! Ik kan hier niets aan veranderen. Maakt me niet uit of ze het zelf komen brengen of het uitbesteden aan een vervoerder of via de postduif komen brengen als je iets belooft moet je het nakomen. Juist de levering bij een product voor mensen die beperkt thuis zijn is een belangrijke factor om een product wel of niet te kopen. Dus voor mij nooit meer Cool Blue!

Ik wil dat het product niet bij mijn buren afgeleverd wordt.

C. Willemse
    Nog steeds geen reactie van Coolblue
    Coolblue.nl
    Beste meneer/mevrouw Willemse,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klachtenkompas.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat het net even anders liep dan verwacht. Het is drukker dan normaal en dit zorgt voor vertraging. Dat spijt ons.

Gelukkig is de bestelling in jouw bezit en wensen wij je er veel plezier mee.

Coolblue

C. Willemse
Bedrijf geeft aan dat de late bezorging te maken heeft met drukte. Nergens wordt dit aangegeven op hun site als je een product wil kopen. Ook ben ik hierover niet geinformeerd gelijk na de aankoop. Als je door drukte met vertraging van verzending te maken hebt moet je dit van te voren melden en niet achteraf als er een klacht wordt ingediend. Verder niets aangeboden, alleen dat ze begrijpen dat het vervelend is. Dit is een bijzonder slechte reactie!

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

2. Stuur een juridische brief