Klacht Coolblue.nl: slechte service, klanten moeten betalen voor fouten Coolblue

Inge

Ons toegestuurd defecte toestel Lumia 1020 € 589,00 onder garantie is zoekgeraakt bij Coolblue. Ter compensatie is een voorstel gedaan voor een alternatief toestel. vervolgens is het verkeerde toestel verstuurd, de Lumia 930 i.p.v. de 935. Deze is retour gestuurd waarna we weer het afwijkende zelfde toestel Lumia 930 t.w.v. € 369,00 ontvingen. Hierop is afgesproken dat ter compensatie voor het prijsverschil in aanschafwaarde en de slechtere kwaliteit van de camera er een extra toestel zou worden afgestuurd. Vervolgens blijkt deze afspraak weer niet bekent te zijn bij Coolblue. Hierdoor wordt aangegeven dat eerst het afwijkende toestel moet worden verstuurd voordat het extra compensatietoestel kan worden verstuurd. Gemaakte afspraken en toezeggingen worden telkens niet door Coolblue nagekomen.

Het leveren van eenzelfde door Coolblue zoekgeraakte mobiele telefoon Lumia 1020 of uitbetalen van de waarde vermeerderd met de onkosten € 698,00 ( € 598,00 + € 100,00)
Deze onkosten bestaan uit het diverse malen moeten herstellen van foutieve verzendingen door Coolblue.
Op 2 juli nog geen reactie, Coolblue is blijkbaar van mening dat haar klanten financieel op moeten draaien voor de kosten om foute leveringen door Coolblue te herstellen. Wij hebben inmiddels bij Mediamarkt een nieuw toestel aangeschaft. Prima service, een aanrader.

Coolblue.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Inge
    Slechte service, door niet te reageren proberen ze aantoonbaar gemaakte fouten te verdoezelen. Reactie Coolblue: Ik heb u email ontvangen waarin u ons een aantal opties geeft. Zoals eerder aangegeven ben ik van mening dat wij u al goede opties hebben geboden. Wat u van ons vraagt vind ik niet redelijk. Ik heb meerdere malen toegegeven dat wij fouten hebben gemaakt door u verkeerd te informeren en een verkeerd toestel te hebben gestuurd. Dit verdient ook absoluut niet de schoonheidsprijs.

Inge

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?