Klacht Coolblue.nl: Slechte service als je product een probleem heeft

Erwtepeller#65

HP Pavilion 13-an1912nd gekocht januari 2020. Op accu is laptop traag. Na twee reparaties periodes van 6-8 weken nog steeds geen verbetering. Ik kan hem nog een keer opsturen, maar ben helemaal klaar met wachttijden helpdesk en personen die alleen de procedures communiceren. Ik heb alle prestatie niveaus op de accu op maximaal gezet. Daarom is de accu nu snel leeg maar is de snelheid beter geworden. Maar nog steeds 50% trager dan op netstroom.

Geld terug en ze mogen de laptop houden
Procedures bij Coolblue zijn top. Ze kunnen geweldige betonnen zwemvesten ontwerpen daar maar dan wel volgens de procedures. Ik raad iedereen af om daar een laptop te kopen.

Coolblue.nl
    Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klachtenkompas.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat het maar niet wilt lukken met de reparatie van jouw laptop. Wij begrijpen dat je baalt. Helaas is het geen reden om de koop te ontbinden. Wij geven de reparateur graag de kans om het alsnog voor je in orde te maken.

Coolblue

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?