Klacht Coolblue.nl: Slechte servies 4 dagen na garantie

StefvBenthem

Ik heb 13 februari 2016 een Samsung wasmachine gekocht. Vandaag 21 februari 2018 gaat de machine kapot. De trommel wilt niet meer draaien. Coolblue geeft 2 jaar garantie maar wil in dit geval weinig oplossen. Coolblue geeft ook altijd tips mee zodat de wasmachine zo lang mogelijk mee gaat. Ik heb mij hier dan ook altijd netjes aan gehouden maar het was dus eigenlijk niet nodig. Ik moest zelf Samsung bellen om te regelen dat er een monteur langs kwam en nu gaat het mij ook nog geld kosten ook. Ik vind het absurd dat het normaal is dat 4 dagen na de 2 jaar garantie een wasmachine al kapot is en dat het mij weer geld gaat kosten.. Bij De slogan van Coolblue is: alles voor een glimlach, maar die is ver te zoeken bij mij.

Coolblue.nl
    Beste heer Van Bethem,

Uitermate vervelend om te horen dat je wasmachine ermee gestopt is. Dat is natuurlijk voor niemand fijn wanneer dit gebeurd. Wij kunnen op voorhand niets garanderen. De paar dagen buiten de garantie is wel overkomelijk, maar er zal wel eerst een controle dienen plaats te vinden. Wanneer het een defect is uit een fabricagefout dan nemen wij de kosten op ons. Is het een defect uit gebruikersschade dan zijn de kosten voor jezelf.

Alleen dit kan niemand op afstand beoordelen. Vandaar dat je echt eerst de procedure dient te volgen voordat wij eventueel iets anders kunnen beslissen. Wij hopen op je begrip en dat je de afspraak maakt, zodat het gecontroleerd kan worden. Excuses voor al het ongemak en bij voorbaat dank.

Coolblue
    Coolblue.nl
    Correctie: Het is uiteraard Van Benthem. Excuses voor de verkeerde spelling.

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?