Klacht Coolblue.nl: Specificatie product op de website klopt niet en dat hadden we maar eerder moeten ontdekken.

F.P. Semeijn

Na een half jaar geprobeerd te hebben de was niet te laten stinken in een nieuwe Miele wasmachine, komen we er via Miele achter dat je de was wel van tevoren moet wegen. Volgens de Coolblue website doet deze machine dat zelf, en daarom hebben we deze machine ook gekocht. Als we hierover klagen bij Coolblue zeggen ze dat we er te laat zijn achtergekomen. En de slechte review die we dan willen plaatsen om andere klanten te waarschuwen wordt niet geplaatst.

Het product ruilen tegen een exemplaar wat wel de beloofde specificaties heeft.

F.P. Semeijn
    Ik heb nog geen reactie gehad van Coolblue.
    Coolblue.nl
    Beste meneer/mevrouw Semeijn,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klachtenkompas.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen os best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat de nieuwe Miele wasmachine niet naar wens is. Direct hebben wij alle gegevens erbij gepakt. Jouw aankoop is van 04-01-2019. Coolblue kent een 30 dagen niet goed geld terug garantie. Wij bieden dit juist aan zodat je de machine kunt testen en uitproberen. Als de beladingssensor een zeer belangrijk onderdeel van de aankoop is, dan zijn wij verbaast dat je hier pas op 02-08-2019 achter komt.

Het spijt ons, wij ruilen de machine niet meer om.

Coolblue

F.P. Semeijn
Jullie schrijven: "Als de beladingssensor een zeer belangrijk onderdeel van de aankoop is, dan zijn wij verbaasd dat je hier pas op 02-08-2019 achter komt." Deze reactie alleen al vind ik nogal bijzonder, alsof jullie er al van uit gaan dat ik onzin opschrijf. In de handleiding staat dat je de machine kunt bijvullen zolang het lampje knippert. Ik ging ervan uit dat dit de beladingssensor was, waarvan jullie zeiden dat deze erop zat. Ik zag wel dat hij heel vaak nog knipperde, maar ging ervan uit dat er dus veel was in de machine kon voordat het te zwaar werd. Pas in gesprek met Miele kwamen we erachter dat de beladingssensor niet een sensor is die aangeeft of je nog kunt bijvullen. Dit hebben we nu al meerdere keren bij jullie aangegeven, en niet alleen weigeren jullie de wasmachine te ruilen, jullie laten het ook nog op de website staan zodat meer mensen iets kunnen kopen waarvan jullie weten dat het niet waar is. Wij kopen in ieder geval nooit meer iets bij jullie.

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?