Opgelost door Coolblue.nl: Spuitpistool hogedrukreiniger net buiten garantie defect

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 273942
Gebruiker
L. Koppen
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ondanks een aantal maanden mailen met Coolblue en ondanks hun toezeggingen, wacht ik nog steeds op een nieuw spuitpistool. Het oude spuitpistool is opgestuurd geweest en ongerepareerd terug gekomen. Mijn geduld wordt bij Coolblue behoorlijk op de proef gesteld.

Gewenste oplossing

Een nieuw spuitpistool cf diverse toezeggingen en een waardebon oid. Mijn hogedruk reiniger ben ik nu maanden niet meer kunnen gebruiken.
Geboden oplossing
Retour van de defecte hogedrukreiniger en de optie om voor het aankoopbedrag een nieuwe te bestellen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    L. Koppen
    Datum
    Hogedrukreiniger kan terug gestuurd worden en ik kan een nieuwe hogedrukreiniger voor het aankoopbedrag bestellen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen