Klacht Coolblue.nl: Succes met de ellende beste klant!

Klachtnummer
# 269562
Gebruiker
M. Tervoort
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na het verkeerd aansluiten van een wasmachine hebben de installateurs deze aangezet voor een testdraai. Toen bleek dat er een grote lekkage was ontstaan en de stoppen waren doorgeslagen direct contact opgenomen met Coolblue. Vervolgens kreeg ik te horen dat Coolblue niet op korte termijn langs wilde komen en dat ik maar foto's moet sturen. Succes met de loodgieter en electricien! Geboden oplossing was 125 euro compensatie, schade expert of direct dossier sluiten.

De oplossing

Uitleg, excuses en compensatie

1 reactie

  1. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Hey Dennis,

    Vervelend om te horen dat er een lekkage is ontstaan nadat wij iets voor jou hebben aangesloten. Dit is uiteraard niet de bedoeling en hier bieden wij onze excuses voor aan. Wij sturen dan met alle liefde een onafhankelijke schade-expert langs. Deze kan dan bekijken wat de schade is en hoe deze is ontstaan zodat wij dit eventueel kunnen vergoeden. Als je dit een goed idee vindt, horen wij dat dus heel graag van je, op die manier kan dit snel afgewikkeld worden.

    Met vriendelijke groet,
    Coolblue

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen