Opgelost door Coolblue.nl: Te laat en nog niet geleverde TV

Robin

Ik heb een bestelling gedaan bij Coolblue die zaterdag 9 juli had moeten worden bezorgd. Ik heb daar smiddags op zitten wachten, echter kwam er geen pakket en zag ik de melding dat deze maandag pas zou komen. Ik heb hierover met Coolblue (2x) en PostNL gebeld, echter zonder bevredigend antwoord of resultaat. Maandag bleek het pakket echter weer vertraagd tot dinsdag. Aangezien ik niet meer de mogelijkheid had om thuis te blijven voor het pakket is het niet bezorgd. Ik heb toen gelijk aangegeven het woensdag af te willen halen bij een ophaalpunt. PostNL gaf aan dat ik het woensdag vanaf 15.00 op kon halen, maar toen ik woensdag om 16.00 daar stond was het pakket niet aanwezig. Bij navraag bij de medewerker en via de klantenservice bleek het nog in het sorteercentrum te liggen. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd en heb nog steeds geen TV.

Ik wil uiterlijk vandaag mijn TV ontvangen en een schadevergoeding voor de gemaakte kosten (3 uur tevergeefs gewacht op levering, in totaal meer dan een uur gebeld en nutteloos bezoek aan ophaalpunt).

Coolblue.nl
    Beste meneer van Wijk,

Wat vervelend dat de levering van uw televisie zo problematisch verlopen is. Onze welgemeende excuses hiervoor. We zien gelukkig wel dat uw televisie inmiddels geleverd is op het afhaalpunt. We gaan er dan ook vanuit dat u het gewoon kunt afhalen. We zijn het met u eens dat een compensatie voor het veroorzaakte ongemak op zijn plaats is. Daarom willen we u een tegoedbon van €30,- aanbieden. Graag horen we of u hiermee akkoord gaat.

Coolblue
    Robin
    Ik ga niet akkoord met de voorgestelde tegoedbon van €30,-. Aangezien ik hier in totaal nu al meer dan 5 uur mee bezig ben, plus de daarnaast gemaakte kosten voor het bellen en rijden, vind ik een vergoeding van €50,- op zijn plaats.
    Coolblue.nl
    Beste meneer van Wijk,

Bedankt voor uw reactie. We gaan akkoord met uw tegenvoorstel en willen u dan ook een tegoedbon aanbieden ter waarde van €50,-. U zult de tegoedbon per e-mail ontvangen.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Coolblue
    Robin
    Na veel contact ben ik uiteindelijk naar tevredenheid tegemoet gekomen in gemaakte kosten en geleden ongemak.

Robin

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?