Klacht Coolblue.nl: Te late levering (wederom)

Klachtnummer
# 263032
Gebruiker
Jesperbom
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Levertijd niet in orde, zondag besteld met spoed in het mom van "voor 23.59 besteld , morgen in huis". Vandaag hele dag vrij genomen, monteur gehuurd voor vanavond. krijgen we rond 15.25 een berichtje dat we een nieuwe afspraak moeten maken wat op z'n vroegst woensdag is (zucht alweer een vrije dag).

De oplossing

Onkostenvergoeding monteur
Uurtarief voor het opnemen van de vrije dagen.
Korting op de bestelling als vergoeding van de slechte en incorrecte informatie die verstrekt wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Beste Jesper,

    Allereerst onze oprechte excuses voor de vertraging! Dit is niet wat je mag verwachten en hier balen wij ook enorm van. We zien staan dat de bestelling inmiddels toch is afgeleverd. Klopt dit?

    Met vriendelijke groeten,
    Coolblue

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen