Opgelost door Coolblue.nl: toetsenbord werkt niet naar behoren

marjan

Mijn 2e Lenovo yoga 520 (de 1e is na veel gezeur vervangen voor een nieuwe)
heeft precies de zelfde problemen als het eerdere exemplaar! Het toetsenbord werkt niet goed, letters p, c, b en entertoets wetken niet! Er wordt net gedaan of het een onbekend probleem is en wordt gevraagd deze ter reparatie aan te bieden.
De eerdere is inderdaad div. keren opgestuurd en uiteindelijk vervangen omdat het probleem niet op te lossen was.
Het lijkt mij een ptoducktie fout van dit type?
Hebben meer mensen dit probleem?

Het probleem erkennen als een fout in het type laptop.

Coolblue.nl
    Beste mevrouw de Haan,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht. Wat ontzettend vervelend dat de toetsen het niet doen. Direct hebben wij jouw gegevens erbij gepakt en zien dat wij de vorige Lenovo hebben vervangen voor jouw huidige.

Het betreft een nieuw product.Wij ontvangen graag jouw huidige Lenovo ter reparatie.

Coolblue

marjan
Probleen niet erkend! Een antwoord waar ik niet om vroeg! Heel toevallig dat precies de zelfde problemen ook bij deze nieuwe laptop zijn. Zit kennelijk in in de serie? Oplossing "gewoon weer opsturen ter reparatie" en pas na 3x zien we verder?

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?