Klacht Coolblue.nl: Tv beugel is krom

indoyn

2 maanden geleden hebben wij een tv beugel besteld bij Coolblue, echter is deze schreef (door fabricagefout). Wij hebben hier direct een melding van gemaakt. Door enkele prive omstandigheden is er wat tijd verloren en hebben wij contact gezocht met coolblue. Deze zouden ons een tegemoetkoming storten op de rekening alleen moesten we enkel ff fotos met de waterpas opsturen. Zo gedaan, vinden ze opeens dat de tegemoetkoming een coupon wordt van 15 euro die wij verplicht binnen een bepaalde tijd bij hun moeten besteden. Wij hebben echter net een nieuwe woning alles ingericht en gaan daarmee niet akkoord, volgens afspraak is dit niet. 15 euro is 25% korting en dat in waarde van Coupon heb ik niks aan. na wat mailtjes en telefoontjes wordt je verschrikkelijk behandelt door verschillende personen. De beugel kan niet terug doordat we een oude woning hebben en de gaten dus helemaal hol trekken in de muur, ook zal de zwarte muur helemaal opnieuw geverfd erdoor moeten worden.

Wij gaan akkoord met een tegemoetkoming op de rekening zoals ook beloofd was via de telefoon. Zoals ik zei aan een coupon binnen een bepaalde tijd hebben wij niks, wij gaan niks meer bestellen bij ze.
de beugel koste 60 euro en 15 euro is maar 25% ervan dat we korting krijgen, als zij dit terug storten gaan wij akkoord, maar de coupon niet. Wij zijn ook zo belachelijk behandeld door meer dan 5 personen dat wij zo teleurgesteld zijn in coolblue en tevens niks meer bestellen bij ze hebben we dus niks aan een coupon.

als zij een deel van het geld terug storten gaan wij akkoord.

Coolblue.nl
    Beste meneer Niemantsverdriet,

Allereerst excuses voor de late reactie. Wat vervelend dat uw Tv-beugel scheef is. Nog vervelender is hoe u vervolgens te woord gestaan bent. We kunnen ons zeer goed voorstellen dat dit frustrerend voor u geweest is. Hier willen we dan ook onze oprechte excuses voor aanbieden. Dit is niet waar we voor staan en daar zullen we dan ook zeker achteraan gaan. We begrijpen dan ook natuurlijk dat u geen heil ziet in een tegoedbon. Daarom willen we u het bedrag van €15,- aan bieden in de vorm van een korting. Het bedrag zal dan dus teruggestort worden op uw rekening. Graag horen we of u hiermee akkoord gaat. Als u akkoord gaat, dan ontvangen we ook graag van u het IBAN nummer waar het bedrag op gestort kan worden.

Coolblue
    Beste,

Bedankt voor uw reactie. Ik ga niet akkoord met 15 Euro nu, omdat ik het schandalig vindt hoeveel moeite ik moet tonen om tot zijn recht te kunnen komen. De telefoonkosten en tijd die ik erin heb moeten steken om eindelijk me recht te krijgen tot de afspraak die is gemaakt, vindt ik dat jullie wel 20 Euro kunnen over maken.

Graag hoor ik van u,

p.s. de telefoonkosten moet ik allemaal nu zelf dekken en vindt persoonlijk dat jullie die kunnen betalen. met 20 euro ga ik akkoord
    Coolblue.nl
    Beste meneer Niemantsverdriet,

Bedankt voor uw reactie. We gaan akkoord met uw tegenvoorstel. We zullen de €20,- aan u overmaken. Hiervoor hebben we echter wel uw rekeningnummer nodig. We snappen dat u dit liever niet op een publieke site plaatst. Daarom willen we u vragen dit aan ons door te geven via telefoon of e-mail. Zodra we het IBAN nummer ontvangen hebben, zal het bedrag overgemaakt worden. Vanaf dat moment kan het tot 3 werkdagen duren voordat het weer op uw rekening staat.

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groeten,

Coolblue
    indoyn
    Tot heden, hebben ze al anderhalve week mijn rekeningnummer ontvangen, ook heb ik al 2 keer weer opnieuw gebeld en tot heden nog steeds geen betaling ontvangen. JAMMER !! want zo lopen de belkosten weer opnieuw op.... ze kunnen tussendoor er wel alweer 25 euro van gaan maken, ik vindt het jammer dat COOLBLUE niet zorgt dat ze klachten afgehandeld wordt !!

indoyn

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?