Klacht Coolblue.nl: Tv beugel is krom
Details
Klacht
2 maanden geleden hebben wij een tv beugel besteld bij Coolblue, echter is deze schreef (door fabricagefout). Wij hebben hier direct een melding van gemaakt. Door enkele prive omstandigheden is er wat tijd verloren en hebben wij contact gezocht met coolblue. Deze zouden ons een tegemoetkoming storten op de rekening alleen moesten we enkel ff fotos met de waterpas opsturen. Zo gedaan, vinden ze opeens dat de tegemoetkoming een coupon wordt van 15 euro die wij verplicht binnen een bepaalde tijd bij hun moeten besteden. Wij hebben echter net een nieuwe woning alles ingericht en gaan daarmee niet akkoord, volgens afspraak is dit niet. 15 euro is 25% korting en dat in waarde van Coupon heb ik niks aan. na wat mailtjes en telefoontjes wordt je verschrikkelijk behandelt door verschillende personen. De beugel kan niet terug doordat we een oude woning hebben en de gaten dus helemaal hol trekken in de muur, ook zal de zwarte muur helemaal opnieuw geverfd erdoor moeten worden.Gewenste oplossing
Wij gaan akkoord met een tegemoetkoming op de rekening zoals ook beloofd was via de telefoon. Zoals ik zei aan een coupon binnen een bepaalde tijd hebben wij niks, wij gaan niks meer bestellen bij ze.de beugel koste 60 euro en 15 euro is maar 25% ervan dat we korting krijgen, als zij dit terug storten gaan wij akkoord, maar de coupon niet. Wij zijn ook zo belachelijk behandeld door meer dan 5 personen dat wij zo teleurgesteld zijn in coolblue en tevens niks meer bestellen bij ze hebben we dus niks aan een coupon.
als zij een deel van het geld terug storten gaan wij akkoord.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.