Klacht Coolblue.nl: Tv stuk net na garantie, Coolblue wil van niets weten.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 451829
Gebruiker
RB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een tv gekocht van 700euro die het na 2,5 jaar begeeft (scherm kapot). Fabrikant neemt wel verantwoordelijkheid met coulance maar Coolblue kan niets voor mij betekenen. Letterlijk niets.

De oplossing

Ik wil dat Coolblue kosteloos repareert.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets. Coolblue geeft aan het resterende bedrag niet te belalen. Ik moet de factuur dus helaas zelf betalen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen