Klacht Coolblue.nl: veel te weinig korting op beschadiging

Rikkie

Hieronder mijn email aan Coolblue ivm beschadiging
Goedemiddag, We vinden de korting niet echt passend. Wij willen het product niet terugsturen omdat dat het milieu onnodig belast, en er onnodig door alle partijen extra kosten worden gemaakt.
Het product is verder nog wel functioneel.
Bovendien wordt het product misschien vernietigd (deze schade is denk ik niet te verkopen)
Dit is nog meer onnodige milieubelasting.
Als ik dit alles wegzet tegen de geringe vergoeding vind ik dat niet in verhouding. Zelf zouden wij minimaal € 50,00 meer op zijn plaats vinden.
We gaan er echter verder niet teveel op in. Als u € 20,00 voldoende vind moet u dat zeker doen. Ons gezin weegt dit echter wel mee in onze toekomstige beslissingen
om aankopen te doen bij Coolblue.
M. vr. Groeten,

Een acceptabele korting. Coolblue blijft bij € 20,00

Coolblue.nl
    Beste meneer van der Zon,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Natuurlijk balen als er schade aan een nieuw besteld product blijkt te zitten. Dit hoort niet, maar kan helaas gebeuren.

Er is daarom een korting aangeboden of een omruiling. Helaas bieden wij niet meer korting. Je bent nog steeds vrij om te kiezen voor een omruiling. Dit kan ook eventueel in onze winkel in Den-Haag.

Als onze Tweedekans producten worden gecontroleerd en eventueel eerst ter reparatie aangeboden aan de fabrikant. Zomaar iets vernietigen is niet het eerste wat in ons opkomt.

Coolblue

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?