Klacht Coolblue.nl: veel te weinig korting op beschadiging
Details
De klacht
Hieronder mijn email aan Coolblue ivm beschadigingGoedemiddag, We vinden de korting niet echt passend. Wij willen het product niet terugsturen omdat dat het milieu onnodig belast, en er onnodig door alle partijen extra kosten worden gemaakt.
Het product is verder nog wel functioneel.
Bovendien wordt het product misschien vernietigd (deze schade is denk ik niet te verkopen)
Dit is nog meer onnodige milieubelasting.
Als ik dit alles wegzet tegen de geringe vergoeding vind ik dat niet in verhouding. Zelf zouden wij minimaal € 50,00 meer op zijn plaats vinden.
We gaan er echter verder niet teveel op in. Als u € 20,00 voldoende vind moet u dat zeker doen. Ons gezin weegt dit echter wel mee in onze toekomstige beslissingen
om aankopen te doen bij Coolblue.
M. vr. Groeten,
De oplossing
Een acceptabele korting. Coolblue blijft bij € 20,00De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.