Klacht Coolblue.nl: Verkeerd geïnformeerd over retourneren.

Ekiaam

Ik heb met black friday een fitbit gekocht, niet degene die ik wilde omdat ze die op dat moment niet hadden. De kassamedewerkster in de winkel zei dat ik 40 dagen had om te ruilen en ik dus rustig kon wachten tot de fitbit die ik eigenlijk wilde weer back in stock was. Dit heb ik dus ook gedaan, en nu is hij terug én in de aanbieding! Ik besloot de feestdagen even af te wachten ivm. de drukte. Ga ik kijken bij mijn bestellingen zodat ik mijn huidige fitbit kan retourneren, staat er dat ik maar 30 dagen had om 'm terug te sturen... en het is 36 dagen geweest. Nu zit ik dus opgescheept met een fitbit die ik niet wil, een norme teleurstelling omdat ik dacht ruim binnen de 40 dagen te zitten.

Ik zou graag alsnog mijn huidige fitbit terugsturen zodat ik degene die ik wil kan bestellen voordat de korting voorbij is.

Coolblue.nl
    Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klachtenkompas.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat een ontzettend vervelende situatie. Wij maken graag een uitzondering. Je ontvangt verzendlabels om jouw product om te kunnen ruilen. Je kunt later kenbaar maken voor welk model je de Fitbit wenst te ruilen.

Coolblue

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?