Klacht Coolblue.nl: Verkeerde levering, geen geld terug

Klachtnummer
# 138530
Gebruiker
Thomassen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 6 november 5015 zou een Beko droger geleverd worden, tussen 11.45 en 14.45. Om 20 uur werd er een Miele wasmachine geleverd. Na telefonisch contact werd ons medegedeeld na de vraag om op een avond de goede droger te leveren ( wij hadden al een dag vrijgekomen) dat dit onmogelijk was. Wij moesten weer een nieuw droger bestellen en betalen die zou dan tussen 8 en 18.00 uur op een door ons gekozen dag geleverd worden. Dus 2 maal betalen. Op de vraag van ons het geld te retourneren is positief gereageerd maar op 15 november is er na herhaald bellen onzer zijdes nog niets retour gestort.

De oplossing

Graag ons geld snel retour.

3 reacties

  1. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Beste mevrouw Thomassen,

    Nogmaals excuses dat de levering zo is gelopen. Dat u niet het juiste apparaat hebt gekregen is al vervelend, maar dat het vervolgens zo lang duurt voor u uw geld terugkrijgt des te meer. Dit had in dit geval te maken met het terugkomen van het apparaat. Dit is/was nog niet gebeurd. Inmiddels hebben we op voorhand de betaling teruggestort naar uw bankrekening. Mocht dit niet zijn ontvangen, het verzoek om contact met onze klant op te nemen.

    Groeten,
    Coolblue
  2. Auteur
    Thomassen
    Datum
    Hartelijk dank voor de reactie, wij hebben ons geld weer retour en zijn tevreden met de afhandeling.
  3. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Beste mevrouw Thomassen,

    Goed om te horen dat het hiermee netjes is opgelost. We hopen u in de toekomst weer vaker blij te kunnen maken.

    Groeten,
    Coolblue

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen