Klacht Coolblue.nl: Verkeerde product geleverd, Coolblue houdt zich niet aan de voorgestelde afhandeling

mevrouwsuus

Twee access points besteld. Verkeerde acces points geleverd gekregen (ander type, 30 euro goedkoper). Blijken op zich ook te voldoen. Contact opgenomen met de klantenservice en afgesproken dat we deze mogen houden en het verschil teruggestort krijgen. Acces points geinstalleerd, eind goed, al goed. Niet dus. Een paar dagen later komt er een mail met een terugstuurverzoek, zonder verdere toelichting. Weer klantenservice gebeld. Deze geven aan dat de afgesproken procedure niet mogelijk is ivm garantieproblemen. Wat we moeten doen is de geleverde acces points verwijderen en terugsturen (of terugbrengen in een winkel) en hetzelfde type acces points opnieuw bestellen en betalen. Dat betekent dus een x-aantal dagen zonder wifi. En maar afwachten of we het bedrag van de duurdere acces points teruggestort krijgen als we de goedkopere acces points opsturen. . Coolblue heeft twee fouten gemaakt (het verkeerde produkt opgestuurd en een niet uitvoerbare oplossing voorgesteld) en ze laten de klant voor de oplossing opdraaien. Ik heb nog een voorstel gedaan: zij sturen de nieuwe access points naar ons op, zodra deze binnen zijn, sturen we de acces points op die nu in huis zijn en bij aankomst bij Coolblue betalen zij het verschil terug. Dit was niet mogelijk.

De eenvoudigste oplossing: het verschil in geld tussen het geleverde en bestelde produkt overmaken naar ons.

Coolblue.nl
    Beste,

Ten eerste willen wij ons excuses aanbieden voor het ongemak in deze situatie. Dit is natuurlijk niet het gevoel wat je bij Coolblue wilt krijgen. Achter de schermen doen wij ons uiterste best om dit voorval zo handig én vlot mogelijk op te lossen. Helaas zal het niet mogelijk zijn om dit op te lossen op de manier die je zelf noemt.

Wel zien we dat er een melding openstaat, waaruit spoedig contact zal voorkomen. We willen je vragen dit contact af te wachten. Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben dan kan je een bericht toesturen aan geenglimlach@coolblue.nl.

Groeten,
    Coolblue
    mevrouwsuus

Beste Coolblue

Dank voor de reactie, we wachten jullie telefoontje af.

PS stop alsjeblieft met telkens excuses aanbieden én aangeven dat we altijd voor vragen bij jullie terechtkunnen. Jullie zijn nog bezig met deze vraag, handel die eerst maar eens fatsoenlijk af voordat jullie je met eventuele andere vragen bezig gaan houden.
    Coolblue.nl
    Beste,

Bedankt voor je reactie. We zien dat je inmiddels contact hebt gehad met één van onze collega's. Zij is druk bezig om alles voor jou op te lossen. Mocht je hierover nog verdere vragen of opmerkingen hebben, weet je ons te vinden. Voor nu wensen we je nog een mooie dag toe.

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?