Opgelost door Coolblue.nl: Vertrouw niet de Klantenservice echt heel slecht

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 637750
Gebruiker
Geagiteerd#coolblue
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bestelling niet ontvangen, hele ochtend aan de telefoon gezeten. Om opvolgend voorgelogen te worden door de medewerker van de klantenservice. Deze gaf aan dat me pakket bij de bezorgdiensten ligt en ze absoluut niets meer voor me kon zien en ‘het voor mij gaat uitzoeken’. Na 30 min in de wacht opnieuw, gaf medewerkster aan dat zij de pakketdienst heeft gecontacteerd en verzekerde mij dat het pakket morgen wordt bezorgd. Waarnaar ik vroeg, op zondag?, waarop Mw zei ja zeker in Nederland bezorgen we gewoon zondag.
Ik heb de pakketdienst gebeld en die gaven het volgende aan. Pakket is nooit binnen gekomen, deze ligt nog bij Coolblue (wat klopt want al mijn andere pakketten komen wel aan). Pakketdienst gaf aan alle melding binnen te te krijgen op de track en tracé en Coolblue heeft nooit contact met ons opgenomen. Tevens leveren wij absoluut geen pakketten op zondag. Met bovenstaande verhaal belde ik opnieuw Coolblue, waarna een andere medewerker zei, we kunnen niets doen, geen vervangend product in een winkel ophalen niets echt totaal geen oplossing niet aangeboden. Ik wilde zelfs meer betalen voor een andere product in een winkel bijv. Gewoon pech en afwachten of annuleren. Echt belachelijk wat een aanfluiting en sprookjes en liegende medewerkers. Echt schandalig

Gewenste oplossing

Een oplossing!!!!! Ik heb zelfs aangeboden dat ik wil aanbetalen voor een duurder vervangend product in een winkel, maar ook hierin geen compensatie. Vind dit echt niet klantvriendelijk of enigszins meedenkend in deze belachelijke situatie.
Geboden oplossing
Goedendag, Klopt ik heb het product en heb besloten deze te houden, de vertraging kan echter gebeuren, de algehele service eromheen vind/vond ik een principiële kwestie en hier is geen gehoor aan gegeven, zodoende de klacht. De voucher/korting vind ik aardig van u, en hoor graag van u hoe deze te ontvangen. Gr
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Wijngaard,

    Wat vervelend dat je bestelling niet op tijd is geleverd. Sorry hiervoor! Het laatste waar je bij een vertraging op zit te wachten is onzekerheid. Je wilt gewoon weten hoe het zit en je pakket ontvangen.

    Ik zie in de track and trace dat je pakketje inmiddels is aangekopen. Kan je dit aan mij bevestiging? Voor de vertraging wil ik je graag een voucher aanbieden ter waarde van 20 euro. Deze voucher is een jaar geldig en kun je inzetten wanneer je wilt.

    Zo kunnen we de volgende keer weer de service laten zien die je van ons gewend bent. Service met een glimlach!

    Met vriendelijke groet,
    Coolblue

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen