Opgelost door Coolblue.nl: Vertrouw niet de Klantenservice echt heel slecht
Details
Klacht
Bestelling niet ontvangen, hele ochtend aan de telefoon gezeten. Om opvolgend voorgelogen te worden door de medewerker van de klantenservice. Deze gaf aan dat me pakket bij de bezorgdiensten ligt en ze absoluut niets meer voor me kon zien en ‘het voor mij gaat uitzoeken’. Na 30 min in de wacht opnieuw, gaf medewerkster aan dat zij de pakketdienst heeft gecontacteerd en verzekerde mij dat het pakket morgen wordt bezorgd. Waarnaar ik vroeg, op zondag?, waarop Mw zei ja zeker in Nederland bezorgen we gewoon zondag.Ik heb de pakketdienst gebeld en die gaven het volgende aan. Pakket is nooit binnen gekomen, deze ligt nog bij Coolblue (wat klopt want al mijn andere pakketten komen wel aan). Pakketdienst gaf aan alle melding binnen te te krijgen op de track en tracé en Coolblue heeft nooit contact met ons opgenomen. Tevens leveren wij absoluut geen pakketten op zondag. Met bovenstaande verhaal belde ik opnieuw Coolblue, waarna een andere medewerker zei, we kunnen niets doen, geen vervangend product in een winkel ophalen niets echt totaal geen oplossing niet aangeboden. Ik wilde zelfs meer betalen voor een andere product in een winkel bijv. Gewoon pech en afwachten of annuleren. Echt belachelijk wat een aanfluiting en sprookjes en liegende medewerkers. Echt schandalig
Gewenste oplossing
Een oplossing!!!!! Ik heb zelfs aangeboden dat ik wil aanbetalen voor een duurder vervangend product in een winkel, maar ook hierin geen compensatie. Vind dit echt niet klantvriendelijk of enigszins meedenkend in deze belachelijke situatie.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.