Opgelost door Coolblue.nl: Volledig misleiding op de website met als doel duurdere versies te verkopen.

sad Opgelost
N.H.M. Azink

Samenvattend: misleidend aanbod op de website. Zocht een eenvoudige laptop 15,6 inch voor mijn vader. Met 5 filters volgde een keuze van 13 laptops. Helaas blijken er daarvan maar liefst 11 niet on line leverbaar. Toevalligerwijs zijn alleen de één na duurste (€ 579) en duurste (€ 2.199) nog verkrijgbaar. En dan alleen nog in blauw. De enige die een glimlach krijgt is Coolblue als een klant dan toch maar voor een duurdere kiest omdat die meteen geleverd kan worden. Trap er niet in!!! Gewoon bij andere aanbieders kijken. En misschien kan een consumentenprogramma aandacht besteden aan deze misleidend aanbod van Coolblue.

Een eerlijk antwoord waarom consumenten misleid worden.

Coolblue.nl
    Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klachtenkompas.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat je je misleid voelt. Dit mag natuurlijk nooit de bedoeling zijn. Helaas kan het voorkomen dat wij een bepaald model/merk tijdelijk niet op voorraad hebben.

Wat betreft het prijsverschil, Coolblue is geen prijsvechter. Wij leggen onze focus op onze dienstverlening. Je bent vrij om de keuze te maken die het beste bij je past.

Coolblue

N.H.M. Azink

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?