Klacht Coolblue.nl: Voor 23.59 besteld en andere dag in huis klopt niet!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 330352
Gebruiker
Klacht
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Niet op tijd leveren

De oplossing

Tijd aanpassen op site! Dit is misleiding. Je bestelt 23.30 en betaald ook 23.30, maar men wacht met order tot 10 over twaalf! Zodat bestelling dag later komt.

1 reactie

  1. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Tanis,

    Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat we met jouw bestelling onze belofte niet zijn na gekomen. Dit is natuurlijk niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden.

    Helaas is de betaling van jouw order na 0:00 bij ons verwerkt. Dan lukt het ons niet meer om jouw bestelling de volgende dag te leveren.

    Gelukkig is alles alsnog geleverd en willen wij je ondanks de vertraging veel plezier wensen met jouw bestelling.

    Met vriendelijke groet,
    Coolblue

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klacht
Datum
Uiteindelijke oplossing
Reclame op de radio en op de site kunnen ze niet waarmaken!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen