Klacht Coolblue.nl: Wachten op terugstorting

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 141793
Gebruiker
Lintjens
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op donderdag 26 nov. een kookplaat besteld. Levering op vrijdag 27 nov.
Vrijdag een sms van de leverancier kookplaat komt tussen 2 en 4 uur.
Dan een sms komt niet ivm overmacht wordt zaterdag
Gebeld met Coolblue dat er wel iemand vrij heeft genomen
Zaterdag een sms levering tussen 2 en 6 uur
Op de site van Dynalogics ( transporteur ) staat echter dat de levering is geweigerd ivm beschadiging
Zijn helemaal niet aan de deur geweest
Weer gebeld met Coolblue en ongenoegen geuit over de gang van zaken
Op zondag 29 nov. afgesproken dat er maandag een nieuwe kookplaat klaar ligt in Utrecht en dat dat het geld binnen een paar werkdagen teruggestort zou worden
Het is nu 4 december 2 uur en er staat nog steeds GEEN geld op mijn rekening
Wat heeft een consument er mee te maken dat het product eerst terug bij Coolblue moet zijn voordat er geld wordt teruggegeven
Ik heb er niets aan kunnen doen om mijn klacht op te lossen.

De oplossing

Per omgaande mijn geld terug

2 reacties

  1. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Beste meneer Lintjes,

    Wij begrijpen dat het erg vervelend is als uw product constant niet wordt bezorgd en uiteindelijk kapot blijkt te zijn. Inmiddels is deze klachtmelding al opgelost en is het bedrag op 6 december naar u teruggestort.

    Excuses voor het ongemak wat is veroorzaakt.
  2. Auteur
    Lintjens
    Datum
    Ik ben er het nog steeds niet mee eens dat een consument op zijn geld moet wachten totdat een product van de transporteur bij de leverancier terug is .
    Er is geen limiet aan tijd aangegeven.
    Het kan wel weken duren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lintjens
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?