Klacht Coolblue.nl: Wasmachine defect net buiten garantie

ydnew

Ik heb hier 2 jaar en 4 maanden geleden (november 2017) een wasmachine gekocht. Deze heb ik tot oktober 2019 gebruikt voor een eenpersoonshuishouden (gemiddeld 1x in de week een was mee gedaan). Februari 2020 is de wasmachine naar een kennis verhuist, trommel netjes vastgezet met meegeleverde transportbouten. Daar heeft hij 1x proefgedraaid zonder was. Bij de eerste wasbeurt vorige week lekte de machine water. Nu blijkt er een scheur in de trommel te zitten. Cool blue zegt minimaal 2 jaar garantie (maximaal staat er niet bij). Ik mag toch van een deugdelijke machine verwachten dat deze meer dan 100 wasbeurten meegaat en langer dan 2 jaar en 4 maanden heel blijft. Coolblue wil echter niets doen en alleen op mijn kosten laten repareren

De machine herstellen of deel van aankoopbedrag terug.

ydnew
    Coolblue bied tot nu toe helaas alleen reparatie op eigen kosten aan. Er zou muntje in de wasmachine gezeten hebben en gecentrifugeerd hebben. De was draaide, aan cetrifugeren is de wasmachine niet toegekomen, al uitgezet vanwege water lekkage. En vorige keer heeft de wasmachine op reinigingsprogramma gestaan zonder inhoud en geen waterlekkage.

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?