Klacht Coolblue.nl: Weigering installatie, rotzooi achtergelaten en betweterige klantenservice
Details
Klacht
TV gekocht met installatie. Installatie niet uitgevoerd terwijl dit wel mogelijk was. Maar wel een hoop verpakkingsrotzooi achtergelaten. Klantenservice gebeld, maar die vond het maar onzin en zou mij wel even vertellen wat ik wel en niet mocht zeggen. Ruim 20 minuten in de wacht gehangen, ik moest me maar niet aanstellen "er is toch een melding gemaakt".Gewenste oplossing
Ik wil mijn bestelde TV opgehangen hebben en het jochie van de klantenservice moet niet overal over in discussie gaan. Als ik niet tevreden ben, ga je me niet vertellen dat ik maar gewoon wel tevreden moet zijn.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.