Klacht Coolblue.nl: Weigering installatie, rotzooi achtergelaten en betweterige klantenservice

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 513232
Gebruiker
Willem369
Datum
1 reactie

Details

Klacht

TV gekocht met installatie. Installatie niet uitgevoerd terwijl dit wel mogelijk was. Maar wel een hoop verpakkingsrotzooi achtergelaten. Klantenservice gebeld, maar die vond het maar onzin en zou mij wel even vertellen wat ik wel en niet mocht zeggen. Ruim 20 minuten in de wacht gehangen, ik moest me maar niet aanstellen "er is toch een melding gemaakt".

Gewenste oplossing

Ik wil mijn bestelde TV opgehangen hebben en het jochie van de klantenservice moet niet overal over in discussie gaan. Als ik niet tevreden ben, ga je me niet vertellen dat ik maar gewoon wel tevreden moet zijn.
Geboden oplossing
Standaard email gehad met "allemaal heel vervelend", maar het is niet anders. Kon ook niet echt opgelost worden. De tv hangt er nu mooi, dat heeft BCC, zonder problemen gedaan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Bedankt voor het schrijven van jouw review op klachtenkompas.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

    Wat een ontzettend vervelende situatie. Wij begrijpen dat je baalt, dat doen wij ook. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten.

    Jouw feedback heeft onze aandacht. Ons excuus voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Coolblue

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen