Klacht Coolblue.nl: Weigert mijn review te plaatsen

JinxNL

Keurige review geschreven over een product en de gebrekkige service van coolblue hierin beschreven. Ze weigeren echter mijn review te plaatsen omdat ze hierin zelf niet in een mooi daglicht staan.

DJI Osmo Pocket.

Als je, net als ik, dacht dat dit de perfecte camera zou zijn voor de actieve toerist, helaas.

Laten we beginnen met de goede dingen. De beeldkwaliteit is, mits je de Osmo stil houd, prachtig. Het apparaatje zelf is natuurlijk ook een prachtig gezicht. De selfie modus is een van de beste die ik ooit gezien heb. Echter moet je je gehele arm strekken en de Osmo met het topje van je vingers vasthouden om meer dan je hoofd in beeld te kunnen zien. Dit is natuurlijk niet ideaal waardoor een selfie stick al noodzakelijk is. De gimbal werkt ook perfect als je loopt, mits je de camera stil houd.

Wat ons brengt bij het nadeel van deze camera. Zodra je bewegende beelden maakt, bijvoorbeeld een shot van links naar rechts, wat er op het moment uitzag als een vloeiende actie, blijkt op de computer een compleet onbruikbare waas / blur te zijn geworden. Het internet staat vol met gebruikers die hierover klagen. DJI zou het, de komende jaren, wel verbeteren met software updates..

Het lijkt erop dat deze fabrikant snel een product heeft willen lanceren vlak voor de kerst, wat simpelweg nog niet echt af was.

Tot slot wou coolblue slechts 75% van mijn geld teruggeven omdat ik het buitenste piepschuim doosje niet meer had. Daar heb ik vriendelijk voor bedankt, en meer gekregen op een tweedehands website.

Ik gebruik liever mijn GoPro Hero 4 black dan deze mooie osmo pocket.

Review plaatsen precies zoals beschreven, inclusief het gedeelte dat coolblue 25% van de waarde weigert terug te geven als je het buitenste doosje niet bewaard.

Coolblue.nl
    Beste meneer/mevrouw Laumen,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Natuurlijk balen als een product niet naar wens voldoet. Je bent vrij om een eerlijke review te plaatsen. Deze dient wel aan een aantal rand voorwaarde te voldoen. Als jouw review wordt afgekeurd, berichten wij jouw per e-mail over de reden van afkeuring.

Wat betreft de 25% regeling, dit mag geen verrassing zijn. Het staat immers op onze klantenservice pagina en is vooraf gewoon te lezen. Als klant verwachten wij ook dat je deze onderzoeksplicht naleeft.

Het spijt ons, jouw retour voldoet niet aan de voorwaarde en de 75% regeling blijft van kracht.

Coolblue

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?