Klacht Coolblue.nl: Wisselende prijzen

Klachtnummer
# 332508
Gebruiker
bargainz
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn Samsung 4K tv is inmiddels 4 keer aangemeld voor reparatie, waarna 3 keer gerepareerd maar helaas vertoont de 4k tv nog steeds dezelfde klachten, Coolblue vertelde mij dat ze met een oplossing zouden komen in mijn voordeel. Niet dus, telefonisch werd mij een ander toestel aangeboden waarbij ik 130 euro moest bijleggen, een korting was absoluut niet mogelijk. Dit aanbod heb ik afgewezen en gelukkig maar, de prijs is de volgende dag maar liefst 170 euro gezakt ( wat Coolblue al van te voren wist ) wat betekend dat ik eigenlijk van hun geld terug kon verwachten. Heb de klacht nu doorgestuurd naar Samsung hopelijk komen hun wel met een oplossing. Eerste maar waarschijnlijk ook de laatste keer dat ik iets bij Coolblue bestel.

De oplossing

Mocht Samsung mij hier niet verder mee kunnen helpen dan verwacht ik een passende oplossing zonder bij betaling. zo niet wil ik mijn geld terug en is dit de laatste bestelling geweest!

1 reactie

  1. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Heijmen,

    Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht. Wat een ontzettend vervelende situatie. Een tv van nog een 5 maanden oud mag deze kuren niet vertonen. Wij vinden het dan ook heel jammer dat de afhandeling zo stroef verloopt.

    Wij willen dit graag op de juiste Coolblue waardige manier alsnog voor jouw oplossen. Helaas was je net telefonisch niet bereikbaar. Daarom proberen wij het maandag nogmaals.

    Wij hebben alle vertrouwen in een correcte afloop.

    Met vriendelijke groet,
    Coolblue

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?