Klacht Coolblue.nl: Wisselende prijzen

bargainz

Mijn Samsung 4K tv is inmiddels 4 keer aangemeld voor reparatie, waarna 3 keer gerepareerd maar helaas vertoont de 4k tv nog steeds dezelfde klachten, Coolblue vertelde mij dat ze met een oplossing zouden komen in mijn voordeel. Niet dus, telefonisch werd mij een ander toestel aangeboden waarbij ik 130 euro moest bijleggen, een korting was absoluut niet mogelijk. Dit aanbod heb ik afgewezen en gelukkig maar, de prijs is de volgende dag maar liefst 170 euro gezakt ( wat Coolblue al van te voren wist ) wat betekend dat ik eigenlijk van hun geld terug kon verwachten. Heb de klacht nu doorgestuurd naar Samsung hopelijk komen hun wel met een oplossing. Eerste maar waarschijnlijk ook de laatste keer dat ik iets bij Coolblue bestel.

Mocht Samsung mij hier niet verder mee kunnen helpen dan verwacht ik een passende oplossing zonder bij betaling. zo niet wil ik mijn geld terug en is dit de laatste bestelling geweest!

Coolblue.nl
    Beste meneer/mevrouw Heijmen,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht. Wat een ontzettend vervelende situatie. Een tv van nog een 5 maanden oud mag deze kuren niet vertonen. Wij vinden het dan ook heel jammer dat de afhandeling zo stroef verloopt.

Wij willen dit graag op de juiste Coolblue waardige manier alsnog voor jouw oplossen. Helaas was je net telefonisch niet bereikbaar. Daarom proberen wij het maandag nogmaals.

Wij hebben alle vertrouwen in een correcte afloop.

Coolblue

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?