Opgelost door Coolblue.nl: Word niet serieus genomen oftewel ze laten me berooid achter.

phila69

Mijn klacht is dat ik iets heb besteld en daar ook voor heb betaald het gaat om een smartwatch van Samsung de gear S3 Classic deze is besteld op 18 december op 19 december had ik de track en trace code gehad zodat ik me bestelling kan volgen vond het ook belangrijk dus ben hiervoor ook thuis gebleven. De status van track en trace stond op dat het geleverd word op woensdag 19 december tussen 11:40-13:40 uur. Maar niets hoor mijn man zag hem voor de deur staan en vroeg of hij het pakketje had keek in zijn systeem en zij dat klopt hij in de wagen en nee hoor ligt er toch niet in. Want het was wel vreemd omdat de track en trace nog stond op sorteercentrum. Ik dacht wacht wel tot morgen, heb in begin van de avond rond 18:30 uur nog gekeken en stond opeens bezorger onderweg met als excuses voor de vertraging maar hele avond gewacht en niets hoor. Dus volgende dag zagen wij weer de wagen van post NL en liep weer naar hem toe en zei weer geen pakketje. Dus ik maar bellen naar Coolblue heb het verhaal uitgelegd en toen zeiden ze dat het bij hun stond op status bezorgd alleen ik heb het niet en ook niet via mijn track en trace. Nou ze gaan het uitzoeken en duurt ongeveer 24 uur. De volgende dag vrijdag 20 december weer gebeld want ik hoorde maar niets. Nou de eerste persoon die ik aan de lijn had met de naam Hasan zou het navragen en zetten me in de wacht naar paar minuten wachten werd de hoorn erop gegooid. Dus ik weer aan de telefoon met Coolblue weer een andere persoon die het ook zou uitzoeken en me in de wacht weer in de wacht zet ik zei nog niet weer ophangen want ik was boos en verdrietig. Ook na een paar minuten word er mij verteld dat het bij hun staat status bezorgd alleen ik heb het nog steeds niet en zelfs nu nog zondag 23 december staat bij mij bezorger onderweg met nog steeds de datum van woensdag 19 december. Dus hij vertelde mijn dat ze een onderzoek hebben gestart naar post nl en dat het iets langer dan normaal 24 uur zal duren dus ongeveer 72 uur. Ik vind het Jammer dat mijn cadeau aan mijn man die ik wou verrassen nu totaal in duigen valt en ben er helemaal kapot van dat ik het gevoel krijg dat ik niet serieus word genomen mijn gevoel is dat ze me niet geloven en dat
gevoel is heel naar kan ik je zeggen. Heb aangegeven dat ik dan me geld terug wil hebben of toch het klokje te leveren waar ik toch 266 euro voor heb betaald. Maar ze zijn nu een klant kwijt en ook van mijn famillie.

Dat ze mijn geld terug stort, en of alsnog te leveren waarvoor ik heb betaald.
En zeker met goed excuus want ik ben hier echt kapot van en wanhopig omdat ik moet vechten voor de waarheid.

Coolblue.nl
    Beste,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw klacht kenbaar te maken aan ons. In ons systeem zie ik dat er op dit moment een nieuwe bestelling voor jou wordt klaar gezet.

December is de drukste maand voor onze pakketbezorgdienst. Uiteraard doen wij er alles aan om vertragingen te voorkomen. Helaas is dit met jouw pakket niet gelukt. Sorry hiervoor.

De nieuwe bestelling zal zo snel mogelijk naar jou worden verstuurd. Zodat je jouw man alsnog blij kunt maken met zijn nieuwe Samsung Gear S3!

Coolblue

phila69
Ze gaan nu mijn bestelde artikel wat niet geleverd is (fout van PostNL) opnieuw versturen zodat ik deze vandaag nog binnen krijg. Ze hebben me ook nu netjes teruggebeld na hun gemaakte belofte en alles is en word nu hiermee opgelost. Dus dank je wel Cooblue.nl voor de gemaakte oplossing.

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?