Klacht Coolblue.nl: Zeer slecht!!!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 333833
Gebruiker
Ronald Van dijk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vanmiddag met me nichtje meegeweest ze had een afspraak om haar telefoon te laten maken. Met afspraak duurt 't. Max. 1 uur en zonder max, 2 uur. Ik geef toe door Black Friday waren we al eerder weggereden maar toch pas om 4 uur daar dus half uur telaat!!!!! Logisch dat de afspraak vervalt!!!! Dus ik zeg dan Wachten we dan wel max, 2uur!!!!Nee dat kon niet want de reparateur gaat om half zes weg, dat staat ook op de site!!!! Toen ik zei half zes zei hij ja maar 4 uur plus max, 2 uur is 6 uur😏. Ik zeg dan is dit misleidend want dan kan coolblue beter op de site zetten na half 4 wordt niks meer aangenomen!!!!! Ze verschuilden zich overigens zeer voorspellend achter hun algemene voorwaarden, maar liet wel uit zijn mond vallen dat 't veel eerder gerepareerd is dan max 2 uur!!!! Dit is echt tegen over de zogenaamde klantvriendelijkheid die ze uit stralen of willen stralen zeer onwaardig!!!!!! Ik denk dat ze wel weer met diplomatieke antwoorden en omherndraaien op hun manier hun weerwoordt geven!!!! Maar hoe ze het ook verwoorden, had ik de behoefte om te melden dat het heel slecht en onbehoorlijk afgehandeld hebben,!!!!!

De oplossing

Ze kijken maar, ik schrijf dit niet om wijzer van te worden!!!!!!

1 reactie

  1. Auteur
    Coolblue.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste van Dijk,

    Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Ontzettend vervelend dat het zo verlopen is afgelopen vrijdag. Het is inderdaad druk en daar zijn jullie de dupe van geworden. Het spijt ons dat het zo gelopen is.

    Intern nemen wij jouw feedback mee om van te leren.

    Met vriendelijke groet,
    Coolblue

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ronald Van dijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zoals u heeft gezien aan de reactie,kunt u zien in mijn klacht dat ik het antwoord al voorspeld had!!!! Standaard, diplomatieke afhandeling🤭
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Coolblue.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen