Klacht Coolcampers.nl: Camperperikelen

jan54haan

Camper gehuurd van 21 jul t/m 11 aug 2014 bij firma Coolcampers in Nijkerk/Leusden. Camper die we meekregen was niet de camper die op de site staat. Bv. bed veel kleiner dan aangegeven, weinig bergruimte die gedeeltelijk nodig was voor camperspullen, geen stopcontacten (wel op foto's site), hoger verbruik dan aangegeven, bed moeilijk op te maken, maar één van de twee gaspitten werkte, tweede accu voor woongedeelte laadde niet op, weinig instructie bij afhalen, en meer. Verhuurder zelf was afwezig bij afhalen! Kortom veel ongemak en weinig vakantie. Wel pech gehad: aanrijding waardoor schade en noodweer waardoor luifel kapot. Bij tel. contact werd ons verzekerd dat dit door de borg (€ 750,-) gedekt werd. Vakantie drie dagen eerder beëindigd en camper één dag eerder teruggebracht. Verhuurder was weer niet aanwezig! Mails gestuurd waarop pas in tweede instantie werd gereageerd. Alles werd afgedaan als verdoezelen van de schade. In laatste mail bedreigd schade te moeten betalen!

1. Compensatie voor het geleden ongemak: Helft van de huurprijs terug: € 950,-.
2. Dit bedrijf werkt met misleidende reclame op de site. De camperspecificaties van de Hyundai H200 kloppen niet! Andere mensen moeten hiervan op de hoogte zijn of het bedrijf moet de waarheid op de site zetten.

Wij vinden dat Coolcampers.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Coolcampers.nl?