Klacht Coolcat: Coolcat verwerkt niet alle geretourneerde artikelen, kortom betalen!

Klachtnummer
# 346293
Gebruiker
Jorian
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling met 10 artikelen geplaatst i.v.m. maatbepaling. Wij hebben 5 artikelen geretourneerd.
Uiteindelijk een retourbevestiging ontvangen van 2 artikelen. De rest is dus niet verwerkt.

25/01 om 10.45 contact met klantenservice antwoord: wij gaan het uitzoeken, als de retourbon foutief is ingevuld dan kunt u fluiten naar uw retour. De retourbon (die ik zelf heeft ingevuld) is ons enige bewijs.

Kortom: betaal ik voor 5 t-shirts van 10 euro per stuk, uiteindelijk106.50 euro.

Kortom: retourbon niet goed ingevuld = snel verdiend vóór Coolcat.

Schandalig een antwoord als dit.

De oplossing

Graag alles retour verwerken en niet met een klant onvriendelijk antwoord komen dat als ik de retourbon verkeerd heb ingevuld ik kan fluiten naar mijn retoue.

Er zijn nog een tal van mogelijkheden om te controleren of ik de 5 artikelen netjes heb geretourneerd. Denk aan verzendbewijs / gewicht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Coolcat hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties