Klacht Coolcat: Jas kapot na 4 weken

Klachtnummer
# 86010
Gebruiker
Suus
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 22 oktober is een jas gekocht t.w.v 69,95, de rits is beschadigd omdat de rits verkeerd opgeleverd is vanuit de fabriek. De verkoper heeft dit telefonisch bevestigd, maar vertelde doodleuk dat de jas niet geruild kon worden. Heel bizar dat klanten hiermee afgepoeierd worden, onder het mom : u had het kunnen weten.

Gewenste oplossing

Omruilen of een tegoedbon voor een ander product zou de oplossing bieden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Coolcat hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Coolcat?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen