Wij vinden dat Coolcat hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Coolcat: Jas niet bezorgt
Details
Klacht
Op 24/11/2020 heb ik een jas besteld welke nog steeds niet is bezorgt. Telefoonnummer van Coolcat is geheel onbereikbaar. Na meerdere keren 30 minuten in de wacht te hebben gestaan en emails eindelijk iemand aan de telefoon. Onze excuses we noemen dit een zwevend pakket en over 5 werkdagen hoort u wat van ons. Antwoord na ruim 5 werkdagen: we lopen door de grote drukte van afgelopen week en Black Friday achter met omze pakketten. Ehmmm 24/11/2020 ligt ver voor Sinterklaas en Blackfriday. Is nu 09/12/2020 en geen pakket en 55 EUR armen! Bellen onmogelijk geheel onbereikbaar. ZWAAR TERLEURGESTELDGewenste oplossing
Jas leveren of geld terug.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.