Klacht Coolcat: Jas niet bezorgt

Klachtnummer
# 502110
Gebruiker
MWAmstelveen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 24/11/2020 heb ik een jas besteld welke nog steeds niet is bezorgt. Telefoonnummer van Coolcat is geheel onbereikbaar. Na meerdere keren 30 minuten in de wacht te hebben gestaan en emails eindelijk iemand aan de telefoon. Onze excuses we noemen dit een zwevend pakket en over 5 werkdagen hoort u wat van ons. Antwoord na ruim 5 werkdagen: we lopen door de grote drukte van afgelopen week en Black Friday achter met omze pakketten. Ehmmm 24/11/2020 ligt ver voor Sinterklaas en Blackfriday. Is nu 09/12/2020 en geen pakket en 55 EUR armen! Bellen onmogelijk geheel onbereikbaar. ZWAAR TERLEURGESTELD

De oplossing

Jas leveren of geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Coolcat hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Coolcat?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen