Klacht Coolcat: Naad van jas kapot.

Klachtnummer
# 199783
Gebruiker
Fred
Datum
0 reacties

Details

De klacht

8oktober een jas gekocht en na 8 weken naad los.
Wij terug naar coolcat.konden een andere jas uitzoeken maar dezelfde jas hadden ze niet meer.dus dan maar een andere jas.niet naar onze smaak.dus dan maar geld terug om elders een andere jas uitzoeken.nee dus een tegoedbon.neeeeeeee dat wil ik niet. Ik wil mijn geld terug ,maar nee hoor.kon ookijn jas elders laten maken en de bon afgeven bij coolcat,en dat kon ik dan terug krijgen.maar moest dat zelf ff regelen.nou dat dacht ik niet.uiteindelijk brengen hun de jas naar zón naaiatelier.maar ik hou mijn hart vast .

Coolcat mag de regeltjes wel ff aangeven in de winkel.

Ben zeer teleurgesteld in coolcat.voor ons geen coolcat meer.en dat ga ik ook op sosiamedia oftewel fb zetten.

Ik raad iedereen aan om niet meer bij jullie te kopen.

De oplossing

Gewoon mijn geld terug om elders een jas te kopen.
En dan vergeet ik gewoon alles.

Hoe makkelijk kan het zijn.

Dan ben ik ook weer tevreden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Coolcat hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties