Opgelost door Coolcat: Tegoedbon voor niet deugdelijk materiaal.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 59217
Gebruiker
Hengel
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Eind februari kocht ik 2 broeken, 2de voor de helft van de prijs, totaalbedrag 60 euro.
Eind april ontstaat er een scheur, midden op bovenbeen bij 1 van de 2 broeken.
Als ik dit ga reclameren, mag ik zo eenzelfde broek uit het schap halen, echter juiste maat is niet voorradig.
Dan wordt ik vervolgens afgescheept met een tegoedbon twv. 20 euro, daar het hier een actie betreft.
Voor dit bedrag kan ik onmogelijk een gelijkwaardige broek aanschaffen en is derhalve dus niet reëel.
Bovendien was men niet bereid te informeren bij een ander filiaal of daar de broek mogelijk wel voorradig was.
Dit alles speelt zich af in filiaal Hilversum.

Gewenste oplossing

Ik zou tevreden zijn als ik eenzelfde broek geleverd krijg, of een tegoedbon van 39,95 euro, de waarde van de betreffende broek.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Coolcat hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Hengel
    Datum
    Deze klacht is naar tevredenheid opgelost, nadat wij zelf de directie van Coolcat schriftelijk hebben benaderd.
    De klacht kan daarom worden afgesloten.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Coolcat?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen