Opgelost door CoolGiftCompany.nl: Erg lang wachten en nu niet te bereiken

Stephanie 0912

Ik heb eind april eindelijk mijn coolgiftcard besteld. Het bedrijf werd overgenomen en het was een tijd lang niet mogelijk mijn kaart te gebruiken.
Mijn bestelling is rond 24 april gedaan op de vernieuwde website.
Ik heb het product wat ik besteld heb (een kruimeldief) echter nog steeds niet binnen. En dit terwijl de verzend tijd twee tot drie weken werd beloofd.
Nu wil ik bellen, omdat op een email via de site van inmiddels denk ik 4 weken geleden, niet gereageerd wordt. Maar hier krijg ik steeds een bandje met alle medewerkers zijn ingesprek.
Ik zou graag duidelijkheid krijgen over mijn bestelde product

Of zo snel mogelijk mijn bestelde product leveren. Of ik wil gewoon mijn €50,-

CoolGiftCompany.nl
    Beste Stephanie,

Het spijt ons erg dat het zo loopt. Wij dachten een mooie oplossing gevonden te hebben doordat het bedrijf Factor de verplichtingen jegens consumenten tijdelijk zou overnemen totdat wij een investeerder hadden gevonden Het slechte nieuws is dat het bedrijf Factor inmiddels failliet is verklaard, maar het goede nieuws is dat wij je het bedrag kunnen terugbetalen aangezien de gewenste investeerder inmiddels is gevonden.

Groet,

Directie CoolGiftCompany B.V.
    Stephanie 0912
    Bedankt voor uw reactie. Zeker erg vervelend ook voor het bedrijf. Fijn dat er een oplossing is gevonden. Nu is het natuurlijk wel zo dat ik eigenlijk mijn tegoed al heb besteed maat hier geen product voor heb ontvangen.

Ik ga er van uit dat dit bekend is bij cool gift card.
    Ook ga ik er voor het gemak vanuit dat ik via de site of via een email op de hoogte gebracht wordt over de volgende stappen die ik kan nemen om mijn geld terug te krijgen. Zo niet dan hoor ik dit graag
    Stephanie 0912
    Ik heb inmiddels via een email al informatie gehad.
    Stephanie 0912
    Heel netjes en heel snel geholpen super