Klacht CoolGiftCompany.nl: geld retour na maanden nog niet

J.H.F.M Breusers

Begin November heb ik met een giftcard DVD's hier besteld deze kwamen niet, doordat ze opnieuw opstartte of iets dergelijks, het was in ieder geval niet duidelijk. Zouden alle consumenten hun geld terugkrijgen, op de site stond informatie dat ik op 15 februari uiterlijk bericht zou krijgen. Uiteindelijk na ongeveer 3 maanden kreeg ik dan bericht na vele malen een bandje te hebben gebeld en een automatisch mailsysteem te hebben gemaild. Dit berichtje kreeg ik pas op 16 februari dus niet op de afgesproken datum. In dit mailtje stond geen uitleg of wat dan ook enkel dit:

Beste Jasper,

Wij zijn in de afrondende fase. Blijf even de berichtgeving op onze website volgen.

Marcel Weenink

Nog steeds geen uitleg dus, ik zou graag snel mijn geld krijgen, maar van enkele transparantie is geen sprake bij dit bedrijf en de kleine hoeveelheid geld die zij mij schuldig zijn lijken zij mij niet terug te betalen aangezien ik al maanden wacht.

Ik wil mijn geld gelijk als in nu meteen terug. Een bepaalde compensatie lijkt mij ook niet vreemd.

CoolGiftCompany.nl
    Geachte heer Breusers, Er is inmiddels een nieuw bericht geplaatst op onze website. Wij zullen er echt alles aan doen om binnen de gestelde termijn de zaken af te handelen. Wij vinden het uiteraard heel erg vervelend dat u en meerdere consumenten moeten wachten op het tegoed maar wij voelen ons verantwoordelijk voor een correcte oplossing.
    J.H.F.M Breusers
    De klacht is niet afgehandeld