Opgelost door CoolGiftCompany.nl: geld tegoed sinds november

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 103941
Gebruiker
J.H.F.M Breusers
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ondertussen wacht ik al sinds november op mijn geld.
op 20/2/2015 is een nieuw bericht geplaatst met de mededeling dat te tegoeden op 31/3/2015 op de rekening zal staan. Dit is voor de zoveelste keer niet het geval. Het contactnummer geeft tevens geen gehoor.

De oplossing

Mijn geld zo snel mogelijk terug. Een compensatie zou ook niet vreemd zijn, aangezien ik hier veel te veel tijd aan verspilt heb,

2 reacties

  1. Auteur
    CoolGiftCompany.nl
    Datum
    Beste Jasper, Er wordt hier al maanden gewerkt aan een doorstart van ons bedrijf. Het is heel vervelend dat consumenten moeten wachten op hun bestelling of op een restitutie. Aan een faillissement heeft niemand iets en ik probeer er alles aan te doen om de zaken correct af te handelen. Een faillissement had alleen maar verliezers opgeleverd en in dit geval is een goed uitzicht op een oplossing.
  2. Auteur
    J.H.F.M Breusers
    Datum
    .

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.H.F.M Breusers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy