Opgelost door CoolGiftCompany.nl: Giftcard niet in te wisselen?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 153054
Gebruiker
Holster
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb voor mijn verjaardag een coolgiftcard gekregen, maar de website is niet te vinden.
Lukt het nog om deze in te wisselen ergens?

De oplossing

in te wisselen

5 reacties

  1. Auteur
    CoolGiftCompany.nl
    Datum
    Geachte heer Holster,

    Indien u mij uw CoolGiftCard Code stuurt (19 cijfers) en uw IBAN nummer dan zal ik zorgen dat het geld naar u wordt overgemaakt. Excuses voor het ongemak.

    Mijn e-mail adres is m.weenink@giftboxxcompany.nl
  2. Auteur
    Holster
    Datum
    mooie reactie ontvangen. door de code te verstrekken en mijn bankrekeningnummer, wordt het tegoed op de kaart over geschreven naar mijn rekening. klasse en bedankt!
  3. Auteur
    CoolGiftCompany.nl
    Datum
    Beste heer Holster,

    Stuurt u mij uw gegevens ook even naar m.weenink@giftboxx.nl?

    Grt,

    Marcel
  4. Auteur
    CoolGiftCompany.nl
    Datum
    Beste heer Holster,

    Stuurt u mij uw gegevens ook even naar m.weenink@giftboxx.nl?

    Grt,

    Marcel
  5. Auteur
    Holster
    Datum
    Het bedrag is keurig op mijn bankrekening over gemaakt en ik ben dik tevreden over de afhandeling. Bedankt!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Holster
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy