Wij vinden dat Coolingcompany.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Coolingcompany.nl: Waardeloos
Details
Klacht
Goedemiddag,Wij hadden een aircopomp bij dat bedrijf besteld 27 dec op een maandag hij zou de maandag erop binnen zijn. Wij een afspraak gemaakt met monteur. Ging niet door. Hij beloofde ons telkens dat hij binnen kwam. Elke dag weer mijn dochter moest toch naar haar werk de auto ging steeds meer lawaai maken. En hij kwam maar niet. Ze zeiden zelfs dat hij al op de post gedaan was. Wij hebben I tussentijd een andere pomp besteld. We hebben 3 weken gewacht. Nu pas zaterdag gekregen. Wij willen het pakket ongeopend terug sturen. En ons geld teruggestord hebben. 3 keer om factuur gevraagd. Zit in de doos zei hij.
Ik wilde factuur naar mijn emailadres. Nee dus. Wij maken de doos niet open zodat ze kunnen zien dat wij er niets meegedaan hebben. Gaat om bedrag van 199 euro. Ik heb met hem op what's app over en weer zitten chatten telkens zei hij dat hij onderweg was. Hij heeft ons behoorlijk veel stresch bezorgd en nogal aan het lijntje gehouden. Wat wij hun zeer kwalijk nemen.
Gewenste oplossing
Ons geld terug- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.