Opgelost door Coolmix: Bestelde en al betaalde smartphone wordt niet bezorgd..

sad Opgelost
S. van Munster

Onze bestelde telefoon wordt niet bezorgd, de klantenservice is onbereikbaar en er wordt niet gereageerd op mail.

Ik wil dat de telefoon alsnog bezorgd wordt.

S. van Munster
    De telefoon is nog steeds niet geleverd.
    Coolmix
    Het spijt ons dat uw toestel nog niet geleverd is, ik zie dat er inmiddels contact is geweest met en dat u het goed vond dat uw toestel na uw vakantie geleverd zou worden, wij verzoeken u dan ook uw klacht in te trekken.
    S. van Munster
    De vakantie is inmiddels voorbij en de telefoon is nog steeds niet geleverd, dus ik kan helaas nog niet zeggen dat het opgelost is. Wij hebben heel veel geld betaald en nog steeds is er niets geleverd.
    S. van Munster
    Het wekenlange wachten begint ons op te breken. Rechtsbijstandsverzekering geraadpleegd.

S. van Munster
Het betaalde bedrag is teruggestort. De bestelde telefoon was nog steeds niet op voorraad en het was ook niet duidelijk wanneer hij er wel zou zijn. Ik had liever de telefoon gehad maar ik ben wel blij dat Coolmix toch fatsoenlijk genoeg bleek om het geld terug te storten.

Ook een klacht indienen over Coolmix?