Opgelost door Coolmix: Bestelde en al betaalde smartphone wordt niet bezorgd..

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 468338
Gebruiker
S. van Munster
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Onze bestelde telefoon wordt niet bezorgd, de klantenservice is onbereikbaar en er wordt niet gereageerd op mail.

De oplossing

Ik wil dat de telefoon alsnog bezorgd wordt.

4 reacties

  1. Auteur
    S. van Munster
    Datum
    De telefoon is nog steeds niet geleverd.
  2. Auteur
    Coolmix
    Datum
    Het spijt ons dat uw toestel nog niet geleverd is, ik zie dat er inmiddels contact is geweest met en dat u het goed vond dat uw toestel na uw vakantie geleverd zou worden, wij verzoeken u dan ook uw klacht in te trekken.
  3. Auteur
    S. van Munster
    Datum
    De vakantie is inmiddels voorbij en de telefoon is nog steeds niet geleverd, dus ik kan helaas nog niet zeggen dat het opgelost is. Wij hebben heel veel geld betaald en nog steeds is er niets geleverd.
  4. Auteur
    S. van Munster
    Datum
    Het wekenlange wachten begint ons op te breken. Rechtsbijstandsverzekering geraadpleegd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
S. van Munster
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het betaalde bedrag is teruggestort. De bestelde telefoon was nog steeds niet op voorraad en het was ook niet duidelijk wanneer hij er wel zou zijn. Ik had liever de telefoon gehad maar ik ben wel blij dat Coolmix toch fatsoenlijk genoeg bleek om het geld terug te storten.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Coolmix?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen