Klacht Coolmix: Onbegrijpelijk

happy Niet opgelost
SilvioAm

Pure oplichterij. Heb een S7 Edge besteld aanbetaling gedaan kreeg ik een telefoon met kapotte batterij dus opgestuurd en kreeg een nieuewe die na oplaaden batterij ontplot weer opgestuurd weer een met batterij prioblemen loopt leeg in halfuur. dus vroeg ik mijn aanbetaling terug Nee hoor ik werd gedagvaard door ACCS en ik kreeg deze reactie van COOLMIX: Jammer dat uw telefoonnummer niet goed werkt. U heeft een product aangeschaft en ervoor gekozen deze achteraf te voldoen, of het product wel of niet werkt dient u aan de betalingsafspraken te voldoen welke u heeft gemaakt tijdens uw aankoop met het bedrijf In3, want u zult moeten begrijpen dat In3 en Coolmix totaal andere bedrijven zijn en onafhankelijk handelen. En indien uw product niet goed werkt, dient u deze netjes met Coolmix af te handelen en niet de betalingen van In3 tegenhouden, als u volgens de regels had gewerkt had u nooit een dagvaarding ontvangen, Al met al verzoek ik u opnieuw de betaling aan In3 volledig en wel inclusief de incassokosten wat helaas nu wel het geval is dankzij uw eigen nalatigheid te voldoen. Dus zelfs als de product niet voldoet moet je toch betalen

Ik wil gewoon mijn aanbetaling terug

Coolmix is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

SilvioAm
    ONDANKS HERHAALDELIJKE VRAGEN VOOR HET TERUG BETALEN VAN MIJN AANKOOP BEDRAG KRIJG IK GEEN REACTIE HIEROMTRENT . Ook bij de kantonrechter nog geen beslissing, dus rest mijn niks anders dan een rechterlijke procedure te starten .

SilvioAm

Ook een klacht indienen over Coolmix?