Opgelost door Coolmix: Vlek in scherm binnen twee weken na aankoop verondersteld door drukschade, dus buiten garantie

Mark

Mijn Iphone 6s 4 weken geleden gekocht en in de winkel opgehaald. Daar hebben ze een protectie screen erop gezet. Ik werd uitgenodigd om er met een hamer op te slaan om aan te tonen dat het niet stuk te krijgen is. Geen gebruik van gemaakt. Na twee weken zag ik een kleine donkere vlek linksboven in het display en ben teruggegaan naar de winkel. Volgens de monteur is het een probleem met het display en niet het moederbord. Volgens Coolmix door een externe oorzaak dus drukschade: Het kan ook ontstaan zijn door sleutels die samen met het toestel in een zak worden gestopt bijvoorbeeld. Kortom de reparatie valt niet onder de garantie. Bij het inleveren was er geen sprake van zichtbare gebruikerssporen.

Binnen garantie reparatie of geld terug.

Bijlagen

Coolmix is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Mark
    Inmiddels reaktie van Coolmix gekregen dat het apparaat binnen garantie wordt gerepareerd.

reparatie binnen garantie

Ook een klacht indienen over Coolmix?