Opgelost door Coop Supermarkten: Door supermarkt Coop niet de goed prijs laten betalen voor versturen van een pakketje

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 368791
Gebruiker
Timmer#lieden
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Bij de postafdeling Coop te Loon op Zand pakketje laten versturen op zat.25 mei, hetgeen verstuurd is op 27 mei.
Ik ga er vanuit dat op een postafdeling de prijs van versturen goed wordt berekend en daarom ben ik niet van plan de portokosten door hun fout te betalen.

De oplossing

Ik betaal niet, het lijkt me logisch dat dat de postafdeling Coop dat gaat doen.

3 reacties

  1. Auteur
    Coop Supermarkten
    Datum
    Geachte meneer/ mevrouw Timmermans,

    Erg verveld dat niet alles naar wens is gegaan, maar uit het verhaal kunnen we niet helemaal opmaken wat de klacht precies inhoudt? Is volgens u het pakketje te laat verstuurd? Want het kan namelijk zijn dat de post van zaterdag al vertrokken was en daarom het pakketje op maandag is verstuurd.

    Wij horen graag wat de klacht precies inhoudt.

    Met vriendelijke groet,

    Het Servicekantoor
    Team Marketing & Communicatie
  2. Auteur
    Coop Supermarkten
    Datum
    Geachte meneer/ mevrouw Timmermans,

    Erg verveld dat niet alles naar wens is gegaan, maar uit het verhaal kunnen we niet helemaal opmaken wat de klacht precies inhoudt? Is volgens u het pakketje te laat verstuurd? Want het kan namelijk zijn dat de post van zaterdag al vertrokken was en daarom het pakketje op maandag is verstuurd.

    Wij horen graag wat de klacht precies inhoudt.

    Met vriendelijke groet,

    Het Servicekantoor
    Team Marketing & Communicatie
  3. Auteur
    Coop Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben contact gehad met de winkel in Loon op Zand.
    Deze winkel gaat contact met u opnemen om het probleem op te lossen.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Het Servicekantoor
    Team Marketing & Communicatie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Timmer#lieden
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zij hebben de portokosten betaald. Toch blijft het vreemd dat post nl portoboete gaf. Het bedrag voor het kleine pakje dat in een brievenbus kon was zeker voldoende gefrankeerd.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Coop Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen