Opgelost door Coop Supermarkten: Door supermarkt Coop niet de goed prijs laten betalen voor versturen van een pakketje

Timmer#lieden

Bij de postafdeling Coop te Loon op Zand pakketje laten versturen op zat.25 mei, hetgeen verstuurd is op 27 mei.
Ik ga er vanuit dat op een postafdeling de prijs van versturen goed wordt berekend en daarom ben ik niet van plan de portokosten door hun fout te betalen.

Ik betaal niet, het lijkt me logisch dat dat de postafdeling Coop dat gaat doen.

Geachte meneer/ mevrouw Timmermans,

Erg verveld dat niet alles naar wens is gegaan, maar uit het verhaal kunnen we niet helemaal opmaken wat de klacht precies inhoudt? Is volgens u het pakketje te laat verstuurd? Want het kan namelijk zijn dat de post van zaterdag al vertrokken was en daarom het pakketje op maandag is verstuurd.

Wij horen graag wat de klacht precies inhoudt.

Geachte meneer/ mevrouw Timmermans,

Wij horen graag wat de klacht precies inhoudt.

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben contact gehad met de winkel in Loon op Zand.
    Deze winkel gaat contact met u opnemen om het probleem op te lossen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Timmer#lieden
Zij hebben de portokosten betaald. Toch blijft het vreemd dat post nl portoboete gaf. Het bedrag voor het kleine pakje dat in een brievenbus kon was zeker voldoende gefrankeerd.

Ook een klacht indienen over Coop Supermarkten?