Opgelost door Coop Supermarkten: Leugens de vertellen van perssoneel

willie wortel 33

In Amersfoort wordt door het personeel leugens verkondigt, aan mijn vrouw over het artikel van Buisman Copucino; er wordt gezegd tegen mijn vrouw dat jullie het niet méér bestellen en niet meer in de winkel willen doen uitstallen. zij is 70 jaar oud en loopt moeilijk ,ik vind dat als oudste super markt is dit kan en kunt doen.
Zij wil ieder geval een schade vergoeding en een excuus ,van 15 ,00 Euro door bus geld ervoor te gebruiken

Het bovenstaande vind ik redelijk en dat de scans de met de voorraad van wat er in de winkels het laat zien of er besteld moet worden

Beste heer/meneer Kleijn,

Bedankt voor uw bericht.

Zoals zojuist telefonisch afgesproken zal ik contact opnemen met de betreffende winkel.
    Ik kom er zo snel mogelijk bij u op terug.
    Beste heer/meneer Kleijn,

Bedankt voor uw bericht.

Ik kom er zo snel mogelijk bij u op terug.
    Beste meneer Kleijn,

Zoals zojuist telefonisch besproken kunt u de cappuccino vanmiddag ophalen bij de servicebalie.

Nogmaals excuses voor het ongemak. Als u de volgende keer op zoek gaat naar de cappuccino ziet u het product niet meer op ooghoogte staan maar op de onderste plank.

Wij hopen u weer als een tevreden klant te mogen ontvangen.

willie wortel 33
DE VERGOEDING WORDT UITGEKEERD DE BUISMAN CUPACINO DE SERVIC IS OPTIMAAL DE KLANTENSERVISE IS VRIENDELIJK EN GEDULDIG OM TE LUISTEREN IK HOOP DAT ZE MET MIJN SUSGETIE OOK WAT DOEN

Ook een klacht indienen over Coop Supermarkten?