Opgelost door Coop Supermarkten: Leugens de vertellen van perssoneel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 362585
Gebruiker
willie wortel 33
Datum
3 reacties

Details

De klacht

In Amersfoort wordt door het personeel leugens verkondigt, aan mijn vrouw over het artikel van Buisman Copucino; er wordt gezegd tegen mijn vrouw dat jullie het niet méér bestellen en niet meer in de winkel willen doen uitstallen. zij is 70 jaar oud en loopt moeilijk ,ik vind dat als oudste super markt is dit kan en kunt doen.
Zij wil ieder geval een schade vergoeding en een excuus ,van 15 ,00 Euro door bus geld ervoor te gebruiken

De oplossing

Het bovenstaande vind ik redelijk en dat de scans de met de voorraad van wat er in de winkels het laat zien of er besteld moet worden

3 reacties

  1. Auteur
    Coop Supermarkten
    Datum
    Beste heer/meneer Kleijn,

    Bedankt voor uw bericht.

    Zoals zojuist telefonisch afgesproken zal ik contact opnemen met de betreffende winkel.
    Ik kom er zo snel mogelijk bij u op terug.
  2. Auteur
    Coop Supermarkten
    Datum
    Beste heer/meneer Kleijn,

    Bedankt voor uw bericht.

    Zoals zojuist telefonisch afgesproken zal ik contact opnemen met de betreffende winkel.
    Ik kom er zo snel mogelijk bij u op terug.
  3. Auteur
    Coop Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Kleijn,

    Zoals zojuist telefonisch besproken kunt u de cappuccino vanmiddag ophalen bij de servicebalie.

    Nogmaals excuses voor het ongemak. Als u de volgende keer op zoek gaat naar de cappuccino ziet u het product niet meer op ooghoogte staan maar op de onderste plank.

    Wij hopen u weer als een tevreden klant te mogen ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
willie wortel 33
Datum
Uiteindelijke oplossing
DE VERGOEDING WORDT UITGEKEERD DE BUISMAN CUPACINO DE SERVIC IS OPTIMAAL DE KLANTENSERVISE IS VRIENDELIJK EN GEDULDIG OM TE LUISTEREN IK HOOP DAT ZE MET MIJN SUSGETIE OOK WAT DOEN
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Coop Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen