Klacht Coop Supermarkten: Medewerker draagt geen mondkap en wil niet aangesproken worden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 567891
Gebruiker
Erik
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Coop Besterdring Tilburg: medewerker bij servicebalie/kassa heeft zijn mondkapje onder zijn kin. Wijs hem daarop, zegt dat hij achter een spatscherm staat. Zeg hem dat dat niet correct is, omdat hij constant heen en weer loopt om artikelen te pakken en daar is geen spatscherm. Weigert toch te dragen en geeft geen antwoord meer.
We zitten in een situatie dat coronabesmettingen uit de hand lopen en iemand in zo'n functie met constant klantcontact weigert zich aan regels te houden. Vaker bij hem gezien, blijkbaar vinst de bedrijfsleiding het niet belangrijk

Gewenste oplossing

Toezien dat alle medewerkers hun mondkapje correct dragen
Geboden oplossing
Niets gehoord op mijn klacht, ook niet na een verlenging
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Erik
    Datum
    Geen reactie van Coop ontvangen, en richtlijnen worden nog steeds niet goed nageleefd

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Coop Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen