Klacht Coop Supermarkten: Pak drinken gekocht van bijna 1 jaar over de datum.

Ariëns

Mijn zoon had een pak drinken gekocht bij de coop in Doetinchem. Nadat hij ervan had gedronken, kreeg een vreemd gevoel in zijn buik. Toen hij op het pak keek was de houdbaarheidsdatum mei 2021. Hij heeft gelijk gebeld met desbetreffend filiaal. Eerst kreeg hij een medewerkster, zij gaf de telefoon weer door aan een andere medewerker. Die beweerde dat ze het drinken niet in de winkel hadden. Toen mijn zoon zei dat hij het net gekocht bond de medewerker in. Vervolgens wilde hij dan wel een ander pak drinken komen brengen. Mijn zoon werkt voor een koeriersbedrijf en was dus niet echt meer in de buurt. Hier ging de medewerker niet echt op in, behalve dat het dan ophield. Hij werd niet netjes te woord gestaan en uiteindelijk hing de medewerker op, omdat mijn zoon zei dat hij zich niet serieus genomen voelde. Het gaat nog niet eens om het pak drinken, maar wel om hoe je behandeld wordt er was nog niet eens een excuus. Mijn zoon kwam er redelijk vaak, omdat het op zijn route ligt. Nu dus niet meer.

Het kan op zijn minst zijn excuses aan bieden. Een nieuw pak drinken zou ook fijn zijn.

Ariëns
    Er is nog steeds niet gereageerd door de coop.
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Coop Supermarkten?