Opgelost door Coop Supermarkten: Slechte bevoorrading/vakkenvullen producten

J.O. Falize

Het is een grote ergernis van mij, dat zowel bij het Coop filiaal in de Burghhart van der Berghstraat en de Molenpooort in Nijmegen er steevast slecht wordt gezorgd voor het bijvullen van de vakken.
Je kunt er van op aan dat als je een gerecht wilt malen van 5 ingredienten er minimaal 1 ingredient niet in de schappen ligt en je naar een andere supermarkt moet om je lijstje compleet te maken.
Als je aan het aanwezige personeel of zelfs de manager vraagt of het product misschien nog voorradig is, krijg je meteen als antwoord "nee" zonder dat er even de moeite wordt genomen om even te kijken of het wellicht in de voorraad ruimte aanwezig is.

Vaak moet je ook door rijen wachtende mensen voor de kassa heen om een mandje te pakken. Aangezien deze ook vaak niet bij de ingang geretourneerd worden.

Ik klaag niet naar aanleiding van 1 incident, maar na jarenlange ervaring en ergernis bij deze filialen.

Ik wenst dat er serieus gesproken wordt met het management van deze filialen en dat de procedures in deze filialen verbetert worden, zodat de bevoorrading van de schappen op orde komt.
Ook wens ik dat klanten bij eventuele vragen aan het personeel niet langer afgepoeierd worden en er serieus geprobeerd wordt om aan hun verzoeken/vragen te voldoen.

Coop Supermarkten
    Klacht is ontvangen. Ik zal telefonisch contact opnemen met Dhr Falize en hem uitnodigen zodat we over deze klachten kunnen praten en kunnen kijken wat de snelste en beste oplossing zou kunnen zijn.
    J.O. Falize
    Vriendelijk dat er contact met mij opgenomen gaat worden. Maar dient de klacht nog verdere toelichting?
    J.O. Falize
    De manager heeft mij tot 3x toe gebeld om over de klacht te praten. De klacht werd erg serieus genomen.
    De bevoorrading is ook verbeterd.
    Maar is evenals de service van het personeel nog niet voldoende.
    Wellicht is het een idee om eens een kijkje te nemen bij concurrent AH en daar wat ideeën op te doen op het gebied van klantvriendelijkheid

J.O. Falize

Ook een klacht indienen over Coop Supermarkten?